بیشترتوضیحاتافزودن یادداشت جدید
تاريخ 25/6/1357 بسمه تعالي شانه اذن للذين يقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علي نصر هم لقدير بر همه مسلم است هدف هر چند عالي تر راه وصول به آن طولاني تر و دشوارتر و بالنتيجه راه پيمايان را صبري بيشتر و استقامتي قويتر لازم اينك بحمدالله ملت مسلمان ايارن در رشد فكري و سياسي و مذهبي خود به جايي رسيده كه مي تواند چنين راههاي خطرناك را طي كند و به قله سعادت ـ هر چند رفيع و دور از دسترس انسانها باشد ـ برسد ملت مسلمان ايران در نهضت مقدس و مذهبي و ملي سياسي خود ، اين رشد را به جهانيان نشان داد و زيبندگي خود را براي مقام شامخ آزادي به معناي صحيح كلمه ثابت نمود گاه با تظاهرات منظم و آرام خياباني در سراسر كشور مخصوصاً در استان مركزي در برابر چشم صدها خبرنگار داخلي و خارجي و گاه با اعتصاب و بستن خيابانها و بازارها و به تحصن نشستن اعتصابي كه يك هفته به طول انجاميد تظاهراتي كه دشمن را مجبور ساخت در دژ حكومت نظامي تحصن گيرد اعتصابي كه نيم نفسهاي دشمن را در سينه اش حبس كرده و وي را مجبور به صحنه سازيهاي مسخره در مجلس نمود تا با سخنان بچگانه در نقش موافق و مخالف افكار ملت را منحرف و چهره كريه مهره هاي اصلي جنايات چندين ساله مملكت را از زشتي به زيبائي مبدل كند و باز راهپيمايان كعبه سعادت را در دام غولهاي بياباني بيفكند ولي هيهات هيهات هشياري ملت و بيداري رهبران مذهبي بالاخص نايب المام آيت الله العظمي الخميني چنين مجالي را به آنها نخواهد داد جامعه روحانيت يزد ضمن تشكر از تمام ملت ايران و بالاخص برادران يزدي كه در تمام مراحل مبارزه از مثبت و منفي نقش موثري ايفا كرده و خواهد كرد اعلام مي دارد بر طبق دستور بزرگ مرجع خود " نايب الامام خميني " از صبح شنبه 13 شوال المكرم 89 برابر با 25 شهريور 1357 مردم موظفند كار عادي را شروع كنند و به اعتصاب يك هفته [اي] خود پايان دهند ونيز متذكر مي شود كه در جريانات ، گوش به هيچ ندايي جز نداي مراجع بزرگ مذهبي ندهند وبراي هيچ اعلاميه اي ارزشي قايل نشوند مگر اعلاميه هاي آنها و كساني كه در مسير آنها هستند در پايان ناچاريم افكار را به اين نكته توجه دهيم كه در گروههاي رسانه جمعي هيچ گونه يادي از اعتصابات سراسري مملكت نشده واين است فضاي باز سياسي در ايران ملت را به هيچ و پوچ گرفتن حركات آنها را ناديده انگاشتن ، بلكه مغزهاي متفكر ملت را به قيد بند كشيدن ،آنها را افرادي ضد ملي و خرابكار معرفي كردن ما ضمن اظهار تاسف از گرفتاري عده زيادي از روشنفكران و رهبران مذهبي در سراسر مملكت به ويژه در " قم ، مشهد ، تهران ، شيراز " روش ديكتاتورانه رژيم را براي چندمين بار محكوم مي نماييم و پيروزي همه را از خداوند خواستاريم محمد الصدوقي يازدهم شوال / 1398