بیشترتوضیحاتافزودن یادداشت جدید
تاريخ 24/شوال المكرم - / 1398 متن اعلاميه حضرت آيت الله صدوقي راجع به محاصره منزل حضرت آيت الله العظمي الخميني رهبر شيعيان جهان بسم الله الرحمن الرحيم سرانجام در حالي كه تمام محاسبات هيئت حاكمه ايران در مبارزه با ملت به هم خورد ، اينك كه حكومت منحط و ضد ملي ايران به راي العين مشاهده نمود كه افزايش خشونت واعمال قدرت سر نيزه و آتش سلاحهاي اسرائيلي نمي تواند كوچكترين تغييري در اراده خلل ناپذير ملت داشته باشد و مردم آزاد شده از نغمه هاي شوم تبليغاتي دستگاه ، نه مانورهاي دمكراتيك دولت را به بازي مي گيرد و نه از رگبار مسلسل ، سيگر مبارزه را خالي مي كند اكنون كه دستگاه حاكمه ايران بر خلاف تصور و محاسبه خود در اقيانوس خروشاني از خشم ملت مسلمان و شجاع ايران كه هر لحظه موجي از آن موجوديت او را به خطر جدي تحريك مي كند به غرقاب افتاده است و و بالاخره در آخرين لحظات عمر خويش كه كاملاً ابتكار عمل را از دست داده و قدرت محاسبه از اوسلب شده است ناگزير ديوانه وار با همدستي ساير عوامل استعمار سرخ و سياه دست به يك حركت جنون آميز زده است با دستورگيري از غولهاي استعماري سرخ و سياه رهبر نهضت و شخصيت جهاني اسلام يعني حضرت نايب الامام آيت الله العظمي الخميني را به وسيله عمال حكومت فاشيستي حزب بعث عراق در محاصره قواي مسلح در آورده است سردمداران سياستهاي ضد ديني و اسلامي حزب بعث عراق به عنوان آخرين كمك براي جلوگيري از سقوط رژيم ايران منزل حضرت آيت الله خميني را در نجف به محاصره گرفته و از ورود و خروج افراد بشدت جلوگيري مي كنند ناظران سياسي درهمه دنيا اين حركت وقيح را اگر جنون آميز ندانسته حداقل احمقانه توصيف كرده اند سؤالي است كه مزدوران استعمار در ايران و عراق از جنايت احمقانه چه طرفي برخواهند بست ؟ جواب آن فقط در يك ضرب المثل خلاصه مي گردد « كه غريق بيچاره در شرف نابودي به هر چيز كوچكي متوسل مي گردد » الغريق يستشبث بكل حشيش آيا رهبر نهضت مقدس ايران مانند ساير رجال سياست قابل انعطاف و تجديد نظر در خط مشي خود مي باشد ؟ جواب بشدت منفي است آيا حضرت آيت الله خميني كه به شهادت هفتاد سال زندگي شجاعانه توام با تقواي مذهبي و سياسي جز يگانه پروردگار نيروي ديگر را منشا اثر نمي داند مي توان او را ادعاب و يا تهديد نمود ؟! سئوالي است كه جوابش باز بشدت منفي است !! پس منظور از اين حركت چيست ؟ همچنانكه در ابتدا ذكر كرديم به بن بست رسيدن راههاي مبارزه با ملت به وسيله دستگاه حاكمه ايران و اربابان او و در هم ريختن محاسبات آنها در راه نابودي نهضت يا حداقل تضعيف آن كنترل و ابتكار عمل از دست رژيم بكلي ربوده و او را به ديوانگي كشانده است جنوني كه ادامه آن مرگ زودرس و نابودي حتمي رژيم هاي دست نشانده را به دنبال دارد ملت ايران كه طول تاريخ مبارزه پانزده ساله خود حداكثر وفاداري خود را نسبت به رهبر نهضت تا سر حد بذل جان به اثبات رسانده است آيا در اين برهه از زمان ساكت مي نشينند ؟ آيا ملت مسلمان ايران كه امتحان وفاداري خود را درميدان شهداي تهران به نيكوترين وجهي گذرانده است اكنون از قداره به دستهاي حكومت نظامي وحشت مي كند؟ جواب اين سؤال را خوددستگاه حاكمه ايران با تلخي هر چه تمامتر احساس مي كند! اين جانب ضمن اخبار مطلب فوق الذكر به ملت مسلمان و غيور ايران به عناصر حكومتي تهران و بغداد اعلام خطر جدي مي كنم كه چنانچه دراسرع وقت در مقام رفع اين جنايت جنون آميز كه خشم ملتهاي مسلمان را حتي فراسوي مرزهاي ايران در كشورهاي مسلمان به شدت تحريك كرده است برنيايد كنترل ايران و منطقه كه ملت آن سر در كف به استقبال گلوله مي روند ديگر حتي از عهده روحانيت و مراجع تقليد دامت بركاتهم ـ كه تنها پاسداران امنيت اين كشور هستند ـ خارج خواهد شد و سيل خروشان خشم ملت حساب شده و حساب نشده هر گونه مانعي را در سر راه خود صعمه نابودي خواهد نمود والسلام علي من اتبع الهدي يزد ـ محمدالصدوقي 24/شوال المكرم - / 1398