بیشترتوضیحاتافزودن یادداشت جدید
آمريكا و پايمال كردن حقوق بشر حقوق بشر حربه اى در دست آمريكا رژيم آمريكا كه ادعاى سرپرستى و صاحب اختيار بودن دنيا را دارد اصلا ملتها و حتى ملت آمريكا را به حساب نمى آورد و براى نفوس بشرى ارزشى قائل نيست . عنوان([ حقوق بشر]( حربه اى است كه آمريكا با آن به جنگ هر دولتى كه مخالف او باشد مى رود و او را تحت فشار قرار مى دهد . امروز در كشورهاى تحت سلطه ء رژيم آمريكا چيزى به نام حقوق بشر وجود ندارد و هيچكس هم متعرض آنها نمى شود اما از آغاز انقلاب اسلامى تاكنون استكبار جهانى همواره با حربه اى عوامفريبانه ء حقوق بشر عليه جمهورى اسلامى ايران جنجال آفرينى كرده است . ( 1 ) كسانى كه امروز با حربه حقوق بشر به جنگ جمهورى اسلامى مى آيند براى بشر هيچ حقى قائل نيستند و اگر حقى براى انسان قائل باشند آن را متعلق به انسان غربى مى دانند و حاضرند هزاران انسان غير غربى را براى حفظ سعادت و سلامت خود قربانى كنند . آنها 1- بيانات مقام معظم رهبرى در ديدار مردم قم با ايشان - 19 10 70