بیشترتوضیحاتافزودن یادداشت جدید
انسانهاى فريبكارى هستند كه شعار حقوق بشر را به عنوان يك فشار سياسى عليه جمهورى اسلامى بكار مى گيرند . ( 1 ) دفاع آمريكا از حقوق بشر از يك سو مضحك و از سوى ديگر متأثر كننده است زيرا بزرگترين نقض كننده حقوق بشر داعيه ء دفاع از حقوق انسانها را دارد كسانى كه خون مردم مظلوم فلسطين از پنجه ء آنها مى چكد و در سالهاى گذشته در آفريقا آسيا و شرق و غرب عالم ملت ها را نابود كرده و حقوق بشر را به تمسخر گرفته اند امروز مدعى حقوق بشر هستند . رژيم صهيونيستى با پشتيبانى صريح آمريكا و همپيمانان او ملت فلسطين را با بدترين و فجيع ترين وضع ممكن تحت فشار و شكنجه قرار داده است لذا دفاع رؤساى رژيم آمريكا از حقوق بشر ( كه خود مسئول خون شهداى فلسطين هستند ) مضحكه و تمسخرانگيز است . ( 2 ) شما[ آمريكائيها] سالهاى متمادى در مناطق گوناگون عالم انسانهاى مظلوم را ذبح كرديد . شما در ويتنام چه كرديد ؟ چند صد هزار از نيروهاى آمريكايى براى دفاع از يكى از فاسدترين رژيم ها يعنى رژيم آن روز ويتنام جنوبى به ويتنام رفتند .شما رفتيد از حقوق بشر طرفدارى كنيد يا از يكى از فاسدترين رژيم ها ؟ آنها به ويتنام لشگركشى كردند و نه فقط افراد مسلح مقابل خود بلكه زن ها و بچه ها را كشتند . چقدر زن و بچه را نابود كردند و كشاورزان و مزارع را از بين بردند و مردم را كشتند و آنها را در زير خروارها خاك مدفون كردند . اين طرفدارى از حقوق بشر است ؟ در همين ايران اينها سالهاى متمادى از رژيم ظالم فاجر و خشن 1- بيانات مقام معظم رهبرى در هفتمين گردهمايى ائمه جمعه سراسر كشور - 25 6 70 2- بيانات مقام معظم رهبرى در ديدار جمعى از نيروهاى بسيج و ارتش و گروهى از پرستاران با ايشان - 7 9 69