بیشترتوضیحاتافزودن یادداشت جدید
بين المللى است در روز روشن و در برابر ديد جهانيان و رادارها هواپيماى مسافربرى بى دفاع ما را تنها به اين دليل كه متعلق به ايران اسلامى است سرنگون كرد و اين خود نشاندهنده آن است كه اسلام پايه هاى كفر و استكبار جهانى را به لرزهدرآورده است . ( 1 ) كينه هميشگى آمريكا نسبت به ملت ايران مسئله ملت ما با آمريكا اين است كه يك غاصب زورگو استثمارگر و متعرض بنام سياست دولت مستشار و مزدور آمريكا را با زور و قدرت از كشور خود بيرون كرده ايم لذا آمريكاى غاصب براى هميشه كينه اين ملت انقلاب و دولت را در دل خود نگه خواهد داشت و قصد او از آشتى و دوستى بازهم دشمنى سوء استفاده و استثمار است . ( 2 ) آمريكا از حضور در خاك ايران استفاده هاى سياسى اقتصادى و نظامى برده است . او در مرزهاى ما حضور داشت تا رقيب خود را زيرنظر داشته باشد و از منابع ما براى فربه كردن كمپانيهاى خود بهره مى برد و اگر با اعراب بد بود و يا مى خواست در اوپك نفوذ كند از دولت ايران بعنوان يك نوچه و آلت دست استفاده مى كرد . ولى اكنون با از دست دادن همه ء اين امتيازات زخم خورده شده است . ( 3 ) 1- بيانات مقام معظم رهبرى در ديدار گروهى از اقشار مختلف امت حزب الله با ايشان - 11 4 68 2 و 3- بيانات مقام معظم رهبرى در ديدار امت حزب الله با ايشان - 22 6 68