نداى مظلومان!
خداوند رحمان به مردمان مىفرمايد:يَابْن َآدَمَ!اِتَّقُوا مِنْ دَعْوَةِ الْمَظْلُومينَ! فَإِنَّها لا يَحْجُبُها عَنّي شَىٌْ.(79)اى فرزندان آدم!از نفرين [و دادخواهى و ناله] مظلومان بترسيد! زيرا هيچ مانعى ميان من و خواسته آنان، حائل نمى شود [نفرين و دعايشان را مستجاب مىكنم] .
منجنيق آه مظلومان، به صبح
ديدى كه خون ناحق پروانه، شمع را
چندان امان نداد كه شب را سحر كند؟!
سخت گيرد ظالمان را در حصار!
چندان امان نداد كه شب را سحر كند؟!
چندان امان نداد كه شب را سحر كند؟!