نامه ها برنامه ها نسخه متنی
لطفا منتظر باشید ...
محشر , آن درك منى آرزو كند و اين ترك تمنا را , آن بهيمه قربانى كند و اين خويشتن را , آن رمى جمرات كند و اين رجم ديو پليد شيطان مريد , آن حلق رأس كند و اين ترك سر , آن را لا فسوق و لا جدال فى الحج است و اين را فى العمر , آن بهشت طلبد و اين بهشت آفرين , لا جرم آن حاجى شود و اين ناجى , خنك آنكه حاجى ناجى است .الهى از من آهى و از تو نگاهى .الهى عمرى آه در بساط نداشتم و اينك جز آه در بساط ندارم .الهى غبطه ملائكه اى را مى خورم كه جز سجود نمى دانند كاش حسن از ازل تا ابد در يك سجده بود .الهى تا كى عبدالهوى باشم به عزت تو عبدالهو شدم .الهى از نخوردن رسوائيم و از خوردن رسواتر .الهى سست تر از آن كه مست تو نيست كيست .الهى همه اين و آن را تماشا كنند و حسن خود را كه عجب تر از خود نيافت .الهى دل بى حضور چشم بى نور است اين دنيا را نمى بيند و آن عقبى را .الهى همه حيوانات را در كوه و جنگل مى بينند و حسن در شهر و ده .الهى هر كه شادى خواهد بخواهد حسن را اندوه پيوسته و دل شكسته ده .الهى آنكه خواب را حباله اصطياد مبشرات نكرده است كفران نعمت گرانبهايى كرده است .الهى مراجعت از مهاجرت بسويت تعرب بعد از هجرت است و تويى كه نگهدار دلهايى .الهى آنكه در نماز جواب سلام نمى شنود هنوز نمازگذار نشد ما را با نمازگذاران بدار .الهى خوشا آنكه بر عهدش استوار است و همواره محو ديدار است .الهى آن كس تاج عزت بر سر دارد كه حلقه ارادتت را در گوش دارد و طوق
عبوديتت را در گردن .اميد است كه توفيق تقديم نامه ديگرى هم دست بدهد .ارادتمند :8 10 1349 ه . ش